Våra kinesiska doktorer

Alla våra doktorer har lång arbetserfarenhet och är välutbildade inom både österländsk- och västerländskmedicin. Patienter möts med personligt engagemang och gedigen professionlism.

Kinedisk Dr Yanan Wang

Kinesisk Associate Professor i traditionell kinesisk medicin med 40 års erfarenhet. Läkarutbildning i västerlänsk och traditionell kinesisk medicin, samt akupunktur från medicinsk högskola i Kina, har forskat både i Kina och Sverige. Behandlar allmänna medicinska sjukdomar med olika TCM behandlingsmetoder t.ex. kinesisk akupunktur och kinesiska örter.

Kinesisk Dr Wang specialicera sig inom värk (rygg, nacke, axlar, arm, ben), mag- och tarmbesvär, klimakterium, PMS, akne, eksem, förkylning, långvarig hosta, depression, ischias, kvinnliga besvär, migrän, rökfrihet, stress, sömnlöshet, viktminskning, barnlöshet, ansiktsbehandling mm.

Kinesisk Dr Shouzhang Li

Kinesisk Professor i traditionell kinesisk medicin och neurologi med 34 års erfarenhet. Han har en master i traditionell kinesisk medicin från medicinsk högskola i Kina. Kinesisk Dr Li har gedigen erfarenhet inom klinisk medicin och är välkänd i Kina med sina behandlingsmetoder genom att kombinera västerländsk och traditionell kinesisk medicin. Har forskat på Karolinska Institutet i behandlingen av diabetes med kinesiska örter. Han har upprepade gånger blivit inbjuden till USA och Japan för att behandla patienter med svåra och komplicerad sjukdomar. Kinesisk Dr Li ägnar 2 timmar varje morgon att diagnosera eller bota patienter i Kina via dator skärm.

Kinesisk Dr Li specialicera sig i mag- och tarmbesvär, IBS, värk, depression, stress, sömnlöshet, långvarigt hosta, migrän, yrsel, allergi, astma, hudbesvär, ämnesomsättningsproblem, trötthet, svåra och komplicerade sjukdomar, t.ex. myasteni, muskelsvaghet, vaskulit, diabetisk fot, nefrotiskt syndrom, kronisk nefrit, MS, nerver, muskel, MG, endokrinsystemet mm.